Reisblog verkiezing

Hoi allemaal,

Ik ben al bijna anderhalve maand terug in Nederland maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan mijn geweldige drie weken in Ghana terugdenk. Van meerdere mensen heb ik de vraag gekregen waarom ik maar één foto op mijn reisblog heb gepost. De reden is dat ik geen beschikking had tot een computer (en dus alle foto's één voor één moest uploaden met m'n telefoon) en het vaak niet lukte om de foto te uploaden door het slechte bereik.

Ik doe mee met de Wereldwijzer Reisblog Verkiezing en hieronder vinden jullie mijn inzending: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191172&p=1102744#post1102744

Mocht ik in de top 10 eindigen, laat ik het weten en dan heb ik jullie stem misschien hard nodig!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active